Λευκή Νύχτα 2025
- Retina Studios

- 22 Ιουλ
- διαβάστηκε 3 λεπτά
Έγινε ενημέρωση: 23 Ιουλ

Δείτε αυτό το άρθρο σαν παρουσίαση case study εδώ.
Tαυτότητα του project
Πελάτης: Εμπορικός Σύλλογος Δράμας
Τύπος Εκδήλωσης: Καμπάνια αγορών σε όλη την πόλη
Τοποθεσία: Εμπορικό κέντρο Δράμας
Υπηρεσίες που παρείχαμε:
Στρατηγική & διαχείριση social media
Σχεδιασμός αφισών & έντυπου υλικού για 20+ καταστήματα
Κάλυψη εκδήλωσης με φωτογραφίες & βίντεο
Παράδοση περιεχομένου ανασκόπησης & ευχαριστήριο υλικό
Διάρκεια: 3 εβδομάδες (2 εβδομάδες προώθησης μέσω social media + 1 ημέρα κάλυψης εκδήλωσης + 1 εβδομάδα επεξεργασίας υλικού)
Μέγεθος Ομάδας: 4 άτομα για δημιουργικό, social και παραγωγή
Τι είναι η “Λευκή Νύχτα”
Η “Λευκή Νύχτα” του Εμπορικού Συλλόγου Δράμας είναι μια ετήσια εκδήλωση κατά την οποία καταστήματα, κυρίως στο κέντρο της πόλης, παραμένουν ανοιχτά μέχρι αργά τη νύχτα, συχνά με προσφορές και εκπτώσεις.
Στόχος της είναι η αναζωογόνηση της αγοράς και η ενίσχυση της επισκεψιμότητας στα τοπικά καταστήματα μέσω διάφορων δράσεων στους δρόμους του κέντρου.
Παράλληλα, η φετινή διοργάνωση επιδίωξε την δημιουργία μιας ομοιογενής οπτικής ταυτότητας, και την διεξαγωγή μιας διαφημιστικής καμπάνιας με καθαρό μήνυμα και αισθητική συνέπεια.
Προκλήσεις
Περιορισμένος χρόνος οργάνωσης — η συνεργασία με τον εμπορικό ξεκίνησε ουσιαστικά δυο εβδομάδες πριν την εκδήλωση
Πάνω από 20 διαφορετικά καταστήματα με ποικιλία branding, για τα οποία θα έπρεπε να δημιουργήσουμε μακέτες προωθητικών ενεργειών
Ανάγκη για οπτικοακουστική κάλυψη πληθώρας εκδηλώσεων που λάμβαναν χώρα παράλληλα σε μεγάλη έκταση
Προώθηση
Social Media (Instagram, Facebook)
Οργανώσαμε χορηγούμενες προωθητικές καμπάνιες
Συντονίσαμε τις αναρτήσεις προσφορών των καταστημάτων, φροντίζοντας για την αναδημοσίευσή τους από τους ιδιοκτήτες
Eπικοινωνήσαμε το μήνυμά μας με δεκάδες χιλιάδες χρήστες
Υποστήριξη Σχεδιασμού
Δημιουργήσαμε 20+ προσωποποιημένες αφίσες
Εξασφαλίσαμε ενιαίο look & feel με εξατομικευμένες λεπτομέρειες
Εφαρμόσαμε την οπτική ταυτότητα της εκδήλωσης σε όλο το οπτικοακουστικό υλικό
Αξιοποίηση Παλαιότερου Υλικού
Εκμεταλλευτήκαμε το αχρησιμοποίητο οπτικό υλικό της προηγούμενης διοργάνωσης
Δημιουργήσουμε ένα επίσημο διαφημιστικό teaser και μια σειρά από φωτογραφικές αναρτήσεις για τα social
Δημιουργία Νέου Σποτ
Συνεργαστήκαμε με τρεις ιδιοκτήτες επιχειρήσεων για την δημιουργία νέου αφηγηματικού διαφημιστικού σποτ για τα social
Κάλυψη εκδήλωσης και παραδοτέα

Πάνω από 5 ώρες βίντεο λήψεων με δύο οπερατέρ στο πεδίο και έναν χρήστη drone
Παράδοση βίντεο ανασκόπησης διάρκειας δυόμιση λεπτών, το επίσημο aftermovie της φετινής διοργάνωσης
Παράδοση 150+ επεξεργασμένων φωτογραφιών για κάθε χρήση και περαιτέρω προώθηση
Και μετά την εκδήλωση;
Συντονισμένες ευχαριστήριες αναρτήσεις με τους συνεργάτες
Πακέτο ανασκόπησης για τον πελάτη
Προτάσεις για μελλοντική εμπλοκή και στατιστικά εμπλοκής
Τα νούμερα
3.432% αύξηση στην επισκεψιμότητα στα social κατά την διάρκεια των τριών εβδομάδων του πρότζεκτ
118.000+ προβολές & 950+ αλληλεπιδράσεις σε Instagram & Facebook
20+ προωθητικές αφίσες προσαρμοσμένες στην οπτική ταυτότητα του κάθε καταστήματος
150+ φωτογραφίες από την βραδιά της εκδήλωσης
3 διαφημιστικά βίντεο, ένα teaser, ένα promo, και ένα aftermovie
Γκαλερί φωτογραφιών
Βίντεο ανασκόπησης
Εντυπώσεις αγοράς
Η φετινή Λευκή Νύχτα ξεπέρασε κάθε προσδοκία! Το κατάστημά μας πλημμύρισε από κόσμο, η ενέργεια ήταν μοναδική και καταφέραμε να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους εσάς που κάνατε αυτή τη βραδιά τόσο επιτυχημένη!
— Νικολέτα Κοζανίδου - Υπεύθυνη Καταστήματος Dust+Cream
Όλα ήταν πολύ όμορφα, ο κόσμος πολύ ευχαριστημένος και γενικά υπήρχε διάθεση στα ύψη! Μακάρι να ήταν έτσι η Δράμα μας όλο τον χρόνο!
— Στέφανος Πεταλούδης - Ιδιοκτήτης του Guernica Cafe-Bar
Με ιδιωτική πρωτοβουλία φέτος διοργανώσαμε ένα event με DJ αλλά και bazaar με τέσσερα διαφορετικά brand. Αυτός ο συνδυασμός, καθώς και το ότι το σημείο είναι περατζάδα, μας βοήθησε πολύ, καθώς πήγαν όλα τέλεια!
— Σταύρος Καρολίδης & Ευθυμια Ιωαννιδου - Ιδιοκτήτες του Carol’s Coffee & Bren Jewelry
H επισκεψιμοτητα ήταν μεγαλύτερη στο κέντρο. Οι δράσεις καλές και απλωμένες σε σωστά σημεία. Σαν κατάστημα είμαστε καλύτερα από πέρσι σε τζίρο, πρέπει βέβαια να συνυπολογίσουμε ότι το κόστος μίας επιχείρησης έχει ανέβει κατά πολύ (εργασιακά, ενέργεια κτλ). Όπως και να 'χει, όμως, τέτοιες εκδηλώσεις μόνο καλό κάνουν σε μία πληγωμένη αγορά σαν της πόλης μας.
— Παντελής Χαλάτσης - Ιδιοκτήτης του Pantelisimo
Μαρτυρία πελάτη
Η συνεργασία μας με τη Retina Studios ήταν εξαιρετική από την αρχή μέχρι το τέλος. Ανέλαβαν με επαγγελματισμό και συνέπεια όλη την προώθηση και την κάλυψη της εκδήλωσής μας, προσδίδοντας σύγχρονο χαρακτήρα και δυναμική παρουσία στην καμπάνια. Μας εντυπωσίασε η δημιουργικότητά τους, η ταχύτητα της παράδοσης του υλικού και η άψογη επικοινωνία σε όλα τα στάδια. Το αποτέλεσμα ξεπέρασε τις προσδοκίες μας και η ανταπόκριση του κόσμου και των καταστημάτων το επιβεβαιώνει. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε ξανά!
— Γεώργιος Κύρτσης, Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Δράμας
Συμπέρασμα
Απολαύσαμε τη δημιουργία αυτής της καμπάνιας και την συνεργασία μας με τους φορείς για την στήριξη της τοπικής αγοράς—και πλέον προσφέρουμε ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών για προώθηση και κάλυψη εκδηλώσεων.
Διοργανώνετε κάποια τοπική εκδήλωση; Ας την σχεδιάσουμε μαζί!


































































Σχόλια